Butter London Yummy Mummy


Först ut att testas från Butter London-lacken blev Yummy Mummy. Lacket har ett jättefint skimmer men är tyvärr väldigt, väldigt skirt. På bilderna ser ni tre lager av lacket och det är fortfarande inte täckande. Pensel är väl ok att måla med men torktiden är dålig och jag känner mig smått anemisk med den här färgen på naglarna. Nah, ingen direkt höjdare... Jag hade lite bråttom dit med stickerserna också så de ville inte sitta fast som de skulle. Well, kanske kommer det fram till sommaren igen när jag inte är lika blek som nu, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nude!

2009-02-25 @ 19:01:43
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Postat av: Riggan

Ser betydligt bättre ut på dig, jag gillade dessutom inte de klumpiga korkarna :-/

2009-02-25 @ 20:48:15
Postat av: Sminkan

Lite blekt kankse... men det är inte ult. Inte som Tickle france-y på mig... :D

2009-02-25 @ 20:53:04
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Pixelpig

Tack för det, det var ett lemming-lack som plötsligt lämnade min lista.. :-)

Det går inte att klicka på dina bilder, ville gärna se dem stora som vanligt, men jag litar på dig, säger du superskirt så är det ingenting för mig.. :-)

2009-02-25 @ 23:17:49
Postat av: Pixelpig

Nah, nu kan jag klicka som vanligt.. my bad!

2009-02-25 @ 23:19:13
Postat av: adrasteiah

Marie: Ja, Nude it is!



Riggan: Nä, korkarna var lite luriga ;) Men det var ändå kul att testa lite Butter London-lack.



Sminkan: Väldigt blekt var det och när det dessutom är så skirt så ser det mest bara smutsigt och tråkigt ut.



Pixelpig: Nä, jag kan inte rekommendera det här lacket. Det finns snyggare nude-lack än såhär. Jag tänker närmast på China Glaze Down Under Dusk som jag visade för ett tag sedan. Och ang. bilderna så är det förmodligen blogg.se som spökar som vanligt =)

2009-02-25 @ 23:44:41
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag funderar faktiskt på att köpa detta, jag gillar nude nyanser och det ser ut att vara fint skimmer i det Ser fram emot swatches på det där andra Butter London lacket "vad-det-nu-hette", det som är brunaktigt.

2009-02-27 @ 16:39:01
URL: http://aspiesinnet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0