MakeUpCosmetics leverans!


Idag kom äntligen mina ögonskuggsprover! 10 valfria prover för 49:- känns som ett mycket överkomligt pris trots att de inte innehåller så mycket. Men det räcker definitivt för att testa sig fram till sina favoriter. Fick också 2 prover utan extra kostnad, sånt gillas! Burken längst bak till vänster är ett mineral glitter dust i färgen "smoked silver" och är ett mörkt grovkornigt silverglitter. 29:- betalade jag för den. Tänkte att jag kunde använda den till nailart eller nåt liknande.

Dagen till ära valde jag att använda nyanserna "brown smoke" och "golden egypt" men som vanligt fick jag inte till några bra bilder. Men ni får ett hum i alla fall. Skuggorna ligger på en bas av Clinique touch tint for eyes i "nude sparkle". Hightlightern är en skugga från en palett jag köpt på ebay, eyelinern från Biotherm och mascaran är NYX Doll Eye. MakeUpCosmetics eyedust verkar vara mycket lättjobbade och pigmentrika. Smälter ihop fint med huden istället för att damma omkring och hamna under ögonen eller någon annanstans som de inte ska vara. Vet inte riktigt vad jag tycker om snäpplocken dock. Som tur är verkar fullsize-burkarna ha en annan konstruktion. Här hittar ni hemsidan! 

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Du börjar med två av mina favoriter! De är riktigt bra!!

2008-10-30 @ 16:52:40
Postat av: adrasteiah

Sminkan: Jasså, sedär =) Ja, de känns toppen att jobba med och jag älskar nyanserna!

2008-10-30 @ 18:11:09
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/
Postat av: RM

Fina grejer och fin make! :)

2008-11-01 @ 01:30:26
URL: http://recenseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0