Lackleverans + Shadow Insurance


Idag ramlade några paket ner i lådan. Det behövdes verkligen för att muntra upp mig lite, jag känner mig allmänt oinspirerad och insnöad för tillfället. På bilden ovan ser ni fem lack från Orlys Satin-kollektion. Det är alltså lack som blir matta när de torkar. Ni kanske kommer ihåg att jag visat två andra nyanser tidigare - Satin Gala och Satin Finesse. Jag gillar verkligen den matta finishen och slog till på några fler nyanser. I samma ordning som på bilden, från vänster:
1. Satin Grace
2. Satin Panache
3. Refined Satin
4. Satin Charm
5. Satin Rapport
Jag är väl måttligt imponerad av färgerna egentligen, de verkar vara ganska varma, så vi får väl se hur de passar mig. Men jag köpte också Orlys matta överlack som ni ser på bilden här nedanför, så då kan jag förhoppningsvis transformera vilket lack som helst till en matt motsvarighet. Jag har handlat mina Satin-lack från Ebay hos säljaren Member has an eBay ShopLBBS OUTLET. Frakten går på 12$ för upp till sex lack. Ni måste maila och skriva ner de lack ni vill ha så skickar säljaren sedan ett invoice på den sammanlagda summan till er.

Dessutom fick jag hem två Célé-lack till - Chromium och Cobalt och två rosa Revlon-lack - Potion och Punch Chrome. Sist med inte minst ska det också bli spännande att testa Too Faced Shadow Insurance. Jag har aldrig testat UDPP tyvärr, men förhoppningsvis är denna lika bra som den verkar vara, utan den krångliga förpackningen.

Kommentarer
Postat av: P'ssion Emelie

Matte top är jag också nyfiken på. Visa gärna hur resultatet med den blir.

2009-02-09 @ 15:33:59
URL: http://www.pssion.se
Postat av: Alexlyndra

Fresterska! ;D Oj så sugen jag blir på dessa matta lack! Jag kikade in länkarna och jag är tusan fast. Jag vill ha. Nu.

2009-02-09 @ 15:43:03
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: adrasteiah

P'ssion Emelie: Absolut, det ska jag göra!



Alexlyndra: Hehe, ja det är superfint med matta lack! Har för mig att Misas vårkollektion också är matt. Orlys är ju lite svårare att få tag på...

2009-02-09 @ 18:14:50
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad kul att du fick hem Matte Top idag, för det fick jag också! Körde över nuvarande manikyren på en gång. Ett lager mattar bätte än ett, bara så du vet!

2009-02-09 @ 20:51:22
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Postat av: Emma P

Vilka underbara paket! Orlys matta lack ser kanonvackra ut, skulle inte tacka nej till några såna. Och primern köpte jag med för ett par veckor sen, vi trivs mycket bra ihop...

2009-02-10 @ 16:06:54
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: adrasteiah

Marie: Ah, sedär! =) Menar du ett lager bättre än två kanske? Jag körde på ett lager och jag är nöjd! =)



Emma P: Jag blev inte så imponerad av nyanserna den här gången och dessutom verkar de ljusa ganska skira, men jag ska ge dem en chans! Testade primern idag och den verkar kanon!

2009-02-10 @ 18:34:06
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0