Hej på er och God fortsättning!

Det var verkligen länge sedan jag visade mig här i bloggosfären. Anledningen till det är främst av hälsomässiga skäl, där det senaste halvåret har varit riktigt tungt för mig. Jag hoppas innerligt att det nya året blir bättre och att jag hittar lite ork och energi att lägga på bloggen igen.
Nagellacken förökar sig fortfarande i helmerbyrån och det lackas såklart för fullt i mörka och murrigt mysiga färger denna tid på året.
Jag känner mig ju fullständigt naken utan nagellack och hallå, det är faktiskt humörhöjande med snygga tassar!
 
Året har också bjudit på några nya hud- och hårvårdsfavoriter som jag gärna vill dela med mig av. Det är så roligt att det numera går att vara snäll med både kroppen och naturen på ett ganska enkelt sätt. Och prisvärt inte minst. Jag har handlat en hel del på en amerikansk shop som heter Vitacost som jag kan rekommendera varmt, men dessa produkter och liknande finns på andra ställen också. Frakten varierar efter vikt men syns alltid när du loggar in och innan betalning. Tänk på momsen bara! Jag har dock klarat mig när jag hållt mig kring 200:-, inklusive frakt.

1. Årets favorithudvårdsserie som får min hud att stråla. Kanske inte världens snyggaste förpackningar men underbart innehåll! Jag har köpt nästan hela serien =)

Jason Ester-C hudvårdsserie:


2.
Hårvårdsfavoriterna som gör mitt hår fylligare och välmående.
Avalon Organics Biotin B-Complex shampoo och conditioner:


3.
En riktigt bra och dryg leave-in conditioner från Alba Botanica som gör mitt år lätt att reda ut och glänsande.


4.
Superhärliga duschkrämer och kroppslotioner från Giovanni i milda dofter.


5.
Ännu mer kroppsprodukter, dessa från J.R. Watkins. Doften Lemon Cream doftar precis som citronpaj! Mums!


Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: neglelakkmani

Godt å se deg igjen! Håper helsen bedrer seg!



Og her var det mye fristende! Jeg tror jeg må sjekke den siden litt nærmere. ;)

2009-12-29 @ 18:10:51
URL: http://neglelakkmani.com
Postat av: Lina

Vad roligt att se dig igen! Har saknat dina inlägg! Hoppas att du mår bättre nu och att du får ett bra år.

2009-12-29 @ 20:56:41
URL: http://www.makeitfab.blogspot.com/
Postat av: Sminkan

Du har rätt, jag måste testa om det luktar citronpaj. Jag är ett kakmonster när det kommer till krämer!

2009-12-31 @ 15:00:24
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Kabuki-Emma

Har sneglat länge på C-vitaminserien, får nog ta och stifta närmare bekantskap med den. Grejerna från J.R Watkins ser underbara ut!

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 15:37:28
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Postat av: Marie

Nej men hej! Gott nytt år, det är fantastiskt roligt att se ett inlägg hos dig, välkommen tillbaks!



Jag hoppas verkligen dina problem löser sig och att 2010 blir lättare för dig. Ta hand om dig, så hoppas jag att du kan fortsätta blogga. Jag saknar dina naglar så!

2010-01-01 @ 08:02:28
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Postat av: adrasteiah

*neglelakkmani: Tack så mycket! Ja, kolla in sidan, de har hur mycket som helst =)



Lina: Tack! Kul att höra! Och detsamma =)



Sminkan: Om jag hittar någon liten burk så ska jag försöka få iväg ett prov åt dig.



Kabuki-Emma: De är super! Och håller med om Watkinsgrejorna. Innehållet är lika härligt som förpackningarna. Gott nytt år!



Marie: Tack sötnos! =) Och detsamma! Kram*

2010-01-04 @ 16:27:27
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0