Essie Rock Star Skinny



Ännu en nagelolycka fick mig att ta fram saxen. Kortare än såhär får jag dem nästan inte då skinnet växer ganska högt upp på undersidan av naglarna. Mina numera korta naglar gjorde mig sugen på en mörk färg och Essie Rock Star Skinny är verkligen en ypperlig sådan. Mörk, mustig och faktiskt rejält snygg i solljus när man faktiskt ser det fina skimret som gömmer sig i lacket. Färgen blir betydligt mörkare på naglarna än vad det ser ut i flaskan - vilket också syns på bilderna. Jag gillar den rödbrunlila nyansen - väldigt mycket. Lacket är dessutom riktigt pigmenterat och snabbtorkande. Penseln är som vanligt lite väl liten för min smak men annars så har Essie gjort ett riktigt bra jobb med detta lack.
Ringfingrarna fick sig en Konadstämpel från platta m65 med Sally Hansen Amber Chrome.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Snyggt! Men trist att behöva klippa... Jag fick ju kliappa alla mina efter att ha brutit en nagel låååååångt ner i nagelbädden. Och det gör fortfarande ont, fast det var i onsdags... Nå, ska inte gnälla här i din blogg också, räcker med att jag gnäller i min. Dina naglar ser fantastiska ut även i denna längd och som vanligt ger du ett intrycka av elegans, smak och stil.

2009-04-24 @ 07:16:06
Postat av: Alexlyndra

Det är verkligen riktigt synd när man måste klippa ner en eller fler naglar. Jag gillar lacket faktiskt och kan även tänka mig det med ett matt topplack. :)

2009-04-24 @ 08:08:09
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Emma P

Hjääälp vad snyggt! Lacket i sig är läckert, men med din stämpling så blev det fantastiskt tjusigt! Bra jobb av Essie och av Adrateiah:)

2009-04-24 @ 10:27:13
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Jättefint. Tråkigt att du fick klippa ner naglarna.

2009-04-24 @ 12:53:52
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: adrasteiah

Sminkan: Det är ju det... läste att du också haft oturen... Jag klarade mig dock utan smärta som tur är. Gnälla får man! Och tusen tack sötnos, det var en riktigt fin komplimang!



Alexlyndra: Verkligen... Ja, varför inte matt? Bör testas!



Emma P: Hehe, tack! =)



sminkjante: Som tur är växer de ut! Fast omväxling förnöjer också =)

2009-04-25 @ 13:19:34
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0