Revlon Steel-etto!


Damn! Vilket snyggt lack! Det här måste vara den perfekta mellangrå nyansen jag letat efter. Det passar min hudton perfekt och det har ett underbart silverskimmer som lyfter lacket från ordinärt till spektakulärt! Man skulle nästan kunna säga att det här är mörkt silverlack och inte ett grått lack tack vare dess höga skimmerfaktor. Och hur är det med appliceringen då? Som en dröm kan jag säga. Lättmålat, väldigt täckande och torktiden är riktigt snabb. Har iofs Seche Vite som topplack men det drog jag på efter jag gjort dekorationen på ringfingret och då hade det redan torkat för länge sen. Och apropå dekorationen, den består egentligen bara av fyra linjer av olika nyanser av svart och grått vanligt lack + lite av makeupcosmetics mörka silverglitter fasttryckt i två av linjerna.
Jag är inne på fjärde dagen med det här lacket och egentligen vill jag inte ta bort det än ;-) Det är ovanligt, för jag brukar trötta rätt snabbt. Men här ser man ju också att det verkligen sitter mycket bra.

Jag tror inte jag har något negativt att säga om det här lacket helt enkelt. Har redan klickat hem ett till (och de andra färgerna) för säkerhets skull och jag skulle rekommendera er som gillar det här att göra detsamma. Jag har inte sett det på så många ställen. Shoppen på Ebay jag handlat från heter camelliashop cosmetics wholesale uk och skickar snabbt.
Jag kan ju nämna att nyansen "Talk dirty" ser ut att vara väldigt lik CG Wagon Trail, men jag har inte testat det på riktigt än.

Kommentarer
Postat av: RM

Läckert!

2008-11-06 @ 13:10:32
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Peter

Magiskt o urläckert lack! Funkar det på tårna också? Vilket lack har du som absolut favorit? Min favorit är Creative spice(lilaröd).

2008-11-06 @ 13:49:41
Postat av: adrasteiah

RM: Mycket! =)



Peter: Absolut gör det det! Åh vilken svår fråga, jag har så många favoriter. Just nu ligger dock detta väldigt bra till =) Men det varierar med humör och årstid. Rött är ju alltid snyggt!

2008-11-06 @ 13:54:53
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/
Postat av: Marie

Jättesnyggt!

Drar det lite åt det stålblå hållet, eller är det min skärm som spökar?

2008-11-06 @ 14:58:52
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Postat av: adrasteiah

Marie: Mja, kanske lite... i vissa ljus mer än andra. Fast jag uppfattar det långt ifrån blått, det är oftast ganska neutralt gråtonat. Skimret gör det hela lite svårare att definiera =)

2008-11-06 @ 15:12:07
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Åhå! Ska genast klicka mig in på den webshoppen!!

2008-11-06 @ 15:54:35
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0