Erie - nu i min ägo!


Sötaste Badbomben erbjöd mig ett ex av Wild and Crazy "Erie" och jag var såklart inte sen att tacka nej! Jag hade spanat på lacket tidigare men surat över att det verkade vara så otillgängligt. Sen visade Sminkan en NOTD av lacket och då blev jag ju inte mindre sugen! Idag damp iaf paketet ner i lådan och jag måste säga att lacket ser helt underbart ut i flaskan! Sen fick jag lite annat smått och gott också som ska bli spännande att testa. Tusen tack Badis för att du tänkte på mig! Hoppas du blir lika nöjd som jag med ditt paket! Kramar!

Kommentarer
Postat av: badis

Vad bra att det kom fram och att du gillar lacket! überkram!

2008-11-12 @ 19:13:16
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: adrasteiah

Har precis lackat med det! Vilken härlig formula det var, knappast big3free ;) Men snyggt som tusan! =)

2008-11-12 @ 19:54:05
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0