Lure Beauty beställning


Lade en beställning hos Lure Beauty för några dagar sedan och vips hade jag den i lådan. De säljer ut vissa storlekar av bland annat Shea Butter Light Body Creams som jag har varit sugen på att testa. Har tidigare bara provat deras Exotic Body Butter som lämpar sig väl under vinterhalvåret när huden är i behov av lite extra återfuktning. Shea Butter är något lättare och passar bättre på sommaren. Jag är supernöjd med de dofter jag valde: Kai Type, Black Linen and Amber, Cotton Balls & Blossoms och Breathless by Victoria's Secret Type. Alla doftar såå gott! Men snacka om att man får beslutsångest när det finns så mycket att välja på. Fick lite gratisprover med i paketet också, det uppskattas alltid!

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Känner nästan de underbara dofterna ända hit.

2009-06-24 @ 09:37:37
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0