OPI Expresso Your Style


Expresso your style är precis vad det utger sig för att vara. En mörk, mustig kaffenyans med ett stänk av guldskimmer som skänker det lilla extra. Jag tillhör den skara som gillar brunt på naglarna för att det inte upplevs lika hårt och kallt mot huden som svart kan göra och för att det får mig att känna mig både sofistikerad och lite vampig på samma gång. Expresso Your Style påminner ganska mycket om Orly Take Him To The Cleaners som jag visade för en tid sedan. Båda är riktigt kaffebruna på gränsen till svarta i snål belysning men med skillnaden att Expresso Your Style är rena himmelriket att jobba med i jämförelse med THTTC. På bilderna ser ni två lager lack, det täcker fint och flyter ut bra på nagel. Med ChG FF torkar det hyfsat snabbt också. Blommorna på ringfingret är de stickers som jag visade i föregående inlägg. Det ser lite ojämnt ut på ytan av dessa men i verkligheten syns inte det.

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Oj, jag som inte brukar vara så förtjust i bruna naglar, men åh så snyggt detta var! Sen gillar jag din nail art. ;)

2009-01-16 @ 17:49:20
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Åh.... Så vackert....

2009-01-16 @ 21:01:51
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: adrasteiah

Alexlyndra: Det här är en superfin brun dock! Och kul att du gillar nailarten =)



Sminkan: Visst är det fint!

2009-01-16 @ 21:07:49
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0