Vi försöker igen...

På grund av lite strul med blogg.se gör jag nu ett nytt försök med denna sida.

Välkommen hit först och främst!
Det ni kommer hitta på denna blogg är egentligen allt som jag gillar mellan himmel och jord. Färg, form, design och vackra ting och så vidare. Jag har, än så länge, inte några tankar på att nischa mig till något specifikt område. Förhoppningsvis kommer det dock att röra sig om ämnen som ligger ganska långt från min vardag nersjunken i psykologiböcker och och allt som hör det till. En närmare presentation av mig kommer lite längre fram!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Haha! Jag visste att du inte skulle kunna låta bli! Ska länka till dig bums!

2008-10-14 @ 20:32:53
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: adrasteiah

skratt Nä, jag kunde inte det =) Men jösses vad jag får gräva efter mina gamla kunskaper i webdesign och liknande för att få till allt!



Och tack för länkningen, ska göra detsamma!

2008-10-14 @ 21:11:43
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Härligt. Det ska bli roligt att följa din blogg. Du väckte mitt intresse på Pret-ty.se med en notd. Jag följer sminkans exempel och länkar dig:)

2008-10-15 @ 09:52:27
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Sofia (nibblah)

Åh, vad kul att du startat blogg! Lade genast till dig bland mina bokmärken :)

2008-10-15 @ 13:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0