Sinful Colors #325 Kismet


Sinful Colors "Kismet" är en mysig nyans av lila, rosa och rött med guldigt skimmer. Men även fast det ser snyggt ut på bilderna känns det lite "bah" när jag ser det i verkligheten. I och för sig är jag inget jättestort fan av rosa så det kan ju givetvis påverka min upplevelse i negativ riktning... På bilderna ser ni två lager men det hade inte skadat med ett tredje för att få rätt djup i lacket. Det är något tunt men ändå lättlackat.
Det är också en nyans som jag tror passar de flesta. Trots att det har guldiga inslag så passar det även en kall, rosa hudton som min mycket bra. Jag siar dock att Kismet inte kommer användas särskilt flitigt av mig, men gillar du nyanser i den här färgskalan så kan det vara en riktig hit!

Kommentarer
Postat av: Sofia (nibblah)

Ser jätteläckert ut! Älskar skiftningarna :) (Jag är högst partiskt, älskar ju rosa istället ;D)

2008-11-16 @ 14:05:42
Postat av: Chaosophia

Mja, fin färg på sitt sätt, men tror nog också att det skulle vara lite bättre med ett extra lager på. Som den icke-rosa tjej jag är så vet jag i alla fall nu att jag klarar mig utan den här nyansen. :)

2008-11-16 @ 15:30:18
URL: http://chaosophia.blogg.se/
Postat av: RM

Riktigt snyggt! :)

2008-11-16 @ 15:34:57
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Det är fint men inte wow. men glansen är läcker. Skulle nog kunna ha och använda det. Det är ju kul med variation.

2008-11-16 @ 16:17:29
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Peter

Vilken härlig lyster i detta lack!

2008-11-16 @ 20:50:46
Postat av: Marie

Mmjo, lite VNL kan jag nästan skönja! Jag är inte heller ett fan av rosa, men jag tycker detta inte ser så flickrosa ut, utan snarare åt ett hallonaktigt lite lila håll? Har jag rätt? Äsch, det är jättefint och fortfarande kvar på önskelistan. Jag är en sucker för duokromatiska lack!

2008-11-17 @ 00:56:05
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Postat av: adrasteiah

Sofia: Då skulle du säkert gilla det här!



Chaosophia: Precis. Det är inget jag skulle rekommendera till någon som inte gillar rosa. Om man är ute efter effekten som lacket har tycker jag Stargazer #128 är snyggare!



RM: På den det passar så! ;)



Sminkan: Visst är det det, fast det går att hitta liknande lack som inte är riktigt lika rosa. Om det nu är det man är ute efter!



Peter: Jo lystern är fin, håller med!



Marie: Det syns lite extra på kort, men det skulle absolut tjäna på ett till lager. Absolut inte flickigt rosa, håller med i din beskrivning. Kanske tar jag fram det igen till våren/sommaren, just nu känns det lite "off" dock. Vill man ha ett lack som är något mindre rosa men har samma effekt kan man spana in Stargazer #128. Det gillar jag!




2008-11-17 @ 16:53:07
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/
Postat av: CrazyNails

Jag tycker det är ursnyggt!!! Jag är vansinnigt förtjust i sånna här fuxia färger

2008-11-17 @ 20:26:25
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0