Isadora Plum


Nyårsnaglarna går i en djupt burgundy-röd färg i år. Även min make-up kommer att gå i liknande toner. Egentligen finns ju inga gränser för hur mycket glitter och bling man kan frossa i på nyår men jag nöjde mig med att doppa tipparna i ett finmalt glitter som gick ton i ton med lacket. Tyvärr verkar det vara helt omöjligt att fånga glittret på bild så ni får helt enkelt föreställa er de glittrande tipparna. Lacket i sig är jag väldigt förtjust i. Ni ser på närbilden att det innehåller en hel del skimmer i guldiga och röda toner. Det är mörkt och känns vampigt och lyxigt. Pensel är bra på Isadora-lacken och jag hade inga problem med torktiden denna gång heller.

Jag vill också passa på att önska er ett riktigt Gott Nytt År! Här kommer det gå ganska lugnt till ikväll då jag är lite krasslig och sambon jobbar imorgon. Men lite god mat ska lagas och lite rödvin sippas på. Sen hoppas jag att alla ägnar en tanke åt våra husdjur innan vi avfyrar eventuella raketer. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Det där vill jag ha! Rouaa har lovat fixa fram det åt mig också! Hurra säger jag! Det är fööööör snyggt! Hu! ;D



Gott Nytt År min pärla! Jag är så glad att du finns med din blogg! Inspirerande! kram

2008-12-31 @ 15:17:38
Postat av: RM

Riktigt fin färg. :)

2008-12-31 @ 15:34:53
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Emma P

Toppenfin färg! Den här lila färgen är verkligen klädsam, ett bra nyårsval;) Och glittertipparna är bara så snygga! Gott Nytt år på dig!

2009-01-01 @ 18:37:13
Postat av: Emma P

Hmm, först gick det inte att skicka, och sen blev det tre kommentarer ist. ketchupeffekten...

2009-01-01 @ 18:37:57
Postat av: adrasteiah

Sminkan: Jo, det här hör hemma i din samling! Bra att Rouaa fixar!

Och detsamma! Vad glad jag blir! Tack! :D



RM: Visst!



Emma P: Tack och detsamma! Hoppas på ett härligt smink och lack-år tillsammans mer er alla! =)

Ketchup effekten är irriterande men ack så vanlig ;)

2009-01-01 @ 22:32:20
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/
Postat av: Rocketqueen

Och det här då! Åååh!

2009-01-07 @ 12:36:56
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0